Wednesday 29 October 2014

IKT vahendite kasutus

Antud konkursitöös on kasutatud kahte IKT vahendit:

  • Python 3 - ainus programmeerimiskeel, mida kõik oleme kasutanud. Python on kerge ja lihtsasti arusaadav programmeerimiskeel. Selle abil on võimalik programmeerida ükskõik mida, praegusel juhul meie mäng.
  • Pygame -  teeb võimalikuks graafilist kasutajaliidest lihtsalt teha. Pygame’i abil õppisime, kuidas töötab mängude programmeerimine. Selle abil on lihtsam teha akent ja ekraanil liikuvaid objekte. Pygame’i kasutamine lihtsustab oluliselt programmi, sest selles on juba eelnevalt programmeeritud funktsioonid, mis aitavad teha aknaid, klahvivajutuse järel teha mingi liigutus jne.

Pythoni lehekülg: https://www.python.org/
Pygame’i lehekülg: http://www.pygame.org/

AP

No comments:

Post a Comment