Oleme kolm 11. klassi õpilast: Mihkel, Oskar ja Andreas. Õpime Tallinna Reaalkoolis. Otsustasime osaleda õpetaja soovitusel Progetiigri konkursil. Seejärel jõudsime selgusele, et kõige meelepärasem kategooria meie jaoks oleks arvutimängu kategooria.
Valisime, et programmeerime oma mängu Python 3-ga. Lisaks kasutame Pygame’i moodulit, et teha oma mängule graafiline kasutajaliides. Kõik kolm oleme varem kasutanud Pythonit, kuid keegi polnud Pygame’ga varem tegelenud.
Oleme alustanud oma programmi sisulist väljamõtlemist ning ka koodi kirjutamist. Osa programmi on juba valmis.AP
1. Koostöö
ReplyDeleteÕppijatel oli selge rollijaotus ja sisulised otsused olid tehtud koos.
2. Teadmiste kasv ja interdistsiplinaarsus
Konkursitöö põhirõhk oli teadmiste kasvul ning teema oli seotud konkreetse õppeainega.
3. Probleemide lahendamine ja innovaatilisus
Töö põhieesmärk oli realistliku probleemi lahendamine ning apakutud idee on rakendatav ka laiemalt.
4. IKT vahendite kasutamine
Õppijad kasutavad IKT vahendeid otstarbekalt ja aktiivselt probleemide lahendamisel ning innovatsiooni loomisel.
5. Visuaalsus ja kvaliteet
Soovitused:
Lisada arengumappi pildid, videod tööprotsessist, arutelud, mida tehakse, kus oma tööga ollakse.