Monday 13 October 2014

Programmi sisu

Tegime mängu, mis on koostatud küsimustest II maailmasõja kohta. Meie mäng on õppeotstarbeline. Leidsime, et niisama õpikust fakte pähe õppida on igav. Lahendame probleemi innovaatiliselt, luues küsimustemängu, mis on palju huvitavam kui niisama lugemine.

Mängus on ruudustik, mida mööda saab liikuda. Ruutudelt edasi liikudes tulevad ekraanile küsimused, millele peab vastama ning selle eest saab ka punkte. Valesti vastates punkte kaotatakse ning siis peab punktide juurdesaamiseks variaküsimusele vastama, et mängu jätkata. Mäng lõppeb, kui on vastatud kõikidele küsimustele ja jõutud ruudustiku lõppruudule.

Mängu programmeerimiseks oli vaja teha graafiline kasutajaliides ning ka küsimuste lugemise osa. Ka peab küsimused välja mõtlema ning failidesse panema. Kõige keerulisem ülesanne oli välja mõelda programmi struktuur ning leida üles vigu.

AP

No comments:

Post a Comment